Direktlänk till inlägg 20 april 2008

Städa städa...

Av Therése - 20 april 2008 12:26

Jag gillar att-göra-listor. Jag skulle våga säga att jag är smått besatt av sådana listor. Jag bockar sällan och aldrig av dem, men det får mig att känna mig som en väldigt organiserad människa, som har koll på mina prylar och saker som måste göras.


Jag har ju egentligen haft hela helgen på mig med vad jag har tänkt ta mig an just nu. Jag måste städa, tänkte börja med det absolut äckligaste; toaletten. Sedan jobbar jag mig mot tv-rum och kök. Ville också sortera mina kläder, på riktigt. Det jag inte använt det senaste året kommer jag förmodligen inte använda det kommande året heller - så det ska bort. (Upp till förrådet så länge iaf.)


När katten så otacksamt drar runt alla dammtussar hela tiden så känns det som att mina i-landsproblem skulle lösas med att adoptera bort henne men så ego kan jag ju inte vara. (Eller kan jag?)

För att hjälpa er i att ta ställning till detta dilemma så tänker jag berätta att våran soffa är alltid hårig, likaså sängkläderna, hon sitter gärna på köksbordet så man måste torka av innan man äter, detsamma gäller diskbänk. Hon älskar att sitta i handfatet på toaletten, så tappar jag min tandborste av ngn dum anledning så har den helt plötsöligt mååånga fler strån på sig än innan... Ja ni vet... sånt...


Känner alltid ngn typ av måndagsångest varje söndag. Idag är inget undantag. Verkligen inte. 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therése - 22 juni 2008 16:19

Jag tar tillbaka min gamla blogg. Våran äktenskapskris är över nu.   Hälsa på mig på http://tesatesa.blogspot.com/ !   ...

Av Therése - 20 juni 2008 12:53

Glad Midsommar!

Av Therése - 17 juni 2008 21:51

Kärlek. Så himlans bra låt! 

Av Therése - 17 juni 2008 21:44

Såhär går det till på Gretas.

Av Therése - 17 juni 2008 19:22

Detta har varit en galet seg dag. Imorse var det meningen att vi skulle ha I.D-make up-kurs, tjejen som skulle hålla i det infann sig inte så det blev inget.   På lördag är det SATC med Jonas som gäller!!   Nu blir det fiskpinnar och potatis framföt...

Presentation

Omröstning

Tycker Du att min blogg borde innehålla mer av något? :-)Isf vad?
 Mer mode.
 Mer musik.
 Mer bilder tack.
 Bättre uppdateringar.
 Mer personligt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards