Alla inlägg under mars 2008

Av Therése - 31 mars 2008 21:44

Idag har varit en riktigt bra dag. Skoj och givande, R var tillbaka i salongen och denna vecka varjag mottaglig för ny info - jag lärde mig en massa nytt och det var himla kul! Efter vart det Kelly's med Jonas, en öl och sedan buss hem. Det var karaoke och John Doe 80+ rulade scenen, igen igen och igen.  Planen var egentligen bio men det vart inte. Mkt trevligt ändå! 

Av Therése - 30 mars 2008 21:44

Vi såg nyss en film som hette Waterhorse och ja, det låter lite halvtöntigt men den var ju jättebra! Familjefilm, pojke hittar ägg, ur ägget kommer Loch Ness och resten är lycklig historia.


Jonas var här och hälsade på, åt middag och Jonas köpte tulpaner till Peter. (!) Jag vart utan, men det är heeelt ok. ;-) 


Lovade bild på hur det blev när skynket kom upp. Vill även visa hur exakt samma ställe i lägenheten såg ut för två veckor sedan när vi städade vår skrubb. Seriöst, får det plats så mkt på 1,5m x 1,5m?!


Och hunden i bild, den talar om hur en snäll hund inte ser ut.


Imorgon är det måndag, ska strax gå och sova. 

Av Therése - 30 mars 2008 10:38

Igår satte vi upp vårt skynke som ska agera skiljevägg mellan soffan och sängen. Det vart riktigt fint och jag är supernöjd!


Kollade igenom mina favoritbloggar men inte ett jota hade uppdaterats...

Marika måste skaffa internet nu, det var ju ungefär hundra år sedan som det hände ngt där.


Ringer MJ och hör hur utekvällen blev igår - till min förvåning - den uteblev tydligen. De hade avlägsnat sig alla tre ganska omgående. (?)

Kan det verkligen ha vart så tråkigt ute?




Av Therése - 29 mars 2008 14:51

P skulle iväg tidigt i morse och jag hade turen att somna om. Trots lediga dagar är man helt inställd på vardagarnas tider, så jag vaknar oftast vid 7 av mig själv, vilket känns jäkla onödigt när man faktiskt FÅR sova.

 Så jag vaknade 11:15 eller ngt sådant och är hyfsat utvilad.


Igår kom ett efterlängtat samtal till mig! Ska uppdatera er om det när det är aktuellt om 2 veckor. Sedan får vi se om mitt föreliv är passé. :-)


Kommer ni ihåg Eskobar Love strikes?

Den är ju ungefär hur bra som helst!

Av Therése - 28 mars 2008 16:14

Grymt grymt grymt! Man vill ju röra på dansbenen och ha en snygg, röd drink i handen. Helt klart bästa fredagsaccessoaren! (För er som har beslutsångest!)

Av Therése - 28 mars 2008 12:52
http://www.youtube.com/watch?v=psHGKVVcHa8

Vanessa har gjort en ny låt.

Av Therése - 28 mars 2008 12:35

Halsbandet för ju tankarna till Rose på däcket, när hon slänger över "the heart of the Ocean" ner i djupet. Tycker det skulle ha legat kvar där jag.


Men skorna! Jag är kär.

Av Therése - 28 mars 2008 12:20

Nu ska jag slänga mig i ett varmt och skönt bad!

Tror tom att jag ska slå på stort och raka benen.


Kommer ni ihåg serien Felicity?

Om Ni ser att man kan köpa dvd-boxen nånstans så kan ni väl bara lämna en kommentar! Den var ju såå bra!





Presentation

Omröstning

Tycker Du att min blogg borde innehålla mer av något? :-)Isf vad?
 Mer mode.
 Mer musik.
 Mer bilder tack.
 Bättre uppdateringar.
 Mer personligt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards